12 dagar

jaha, nu ere ju bara 12 dagar kvar??
sjukt , mycket sjukt

jag har nu spenderat en vecka utan familjen, underbart skont moste ja sega.. de va rett skont o ha sitt liv tillbaka po nogot sett, inte behova vakna halv 7 varje dag bara fora tt barnen e uppe, inte se efter nogon, bara sig sj, underbart!!


ska till london po lordag tror jag, ska shoppa lite, non som vill ha not??  moahahha

tvn funkar int, skumt, vet inte varfor o ja orkar inte heller fixa den just nu..
so. ska vel in till centrum o fonstershoppa.. for liksom, va ska man annars gora??

jaha jaa..
mitt huve e rett tomt just nu


ajuuuuuste..
ja hatar katten, gravida jevla skit katt.. smutsar ner overallt fan.. sprider ut kattsant som om de vore versta grejen.. o vem moste steda upp.. jo, JAG
och, inte ner amiljen kommer tillbaka, men jag har varit den som tagit hand om skitet just nu.. o ja lackar..
o kattfan har ju lekt jelenas skugga 24/7
vart ja en gor e katten der.. usch
men den e rett gullig o mysig .. hahhaha


puss

Kommentarer
Postat av: Darius

Visa Respekt idiot! den är graviid! du säkert sparkar den i magen oxå ! skulle inte förvåna mig ! ey du vet du låter som en Djävul när du skrattar Mohhahahah ? va va va? just playing around!

It's All Gooooooood!

2008-04-07 @ 13:32:26
Postat av: VIKA

stockholm väntar på dej!

2008-04-07 @ 18:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0