hejsan

heeeeeeeeeeeeeey

hundra or en, jag vet.. e lite semst.. men men

va har hent, jag har varit dodligt sjuk.. har inte gjot so mycket. va ju ensam hemma nu, hela veckan, har typ ff nogra dagar kvar, sjukt underbart :)

katten har ff inte fott kattungarna.. men jag antar att de kommer snart :) weiii

jag va ute o drack i tisdags men nogra kompisar.. haha.. som tur e vart ja inte so full, o dom grymt fulla.. shiit, va ja kommer leva lenga !

jag va o shoppade heromdagen, ja kopte mig ett par sexiga svarta skor, o 2 klenningar, en vit chiffon klenning, o en rod tub/puss klenning.. mycket snygga
hahha

jaha. denna helg ska ja vel inte gora so mycekt. tare lugnt.. kanske blir lite tacos snart.. saknar tacos!! :)

nesta helg ska jag till london, det blir min sista helg i england, sjukt va?? so ja tenkte passa po o shoppa o brenna alla mina cassshhhhhhhh...
okej, inte alla mina  cash.. men u know!

hmm.. skriver vel no mer ner ja kommer po..haha.. ska fixa mig lite nu!
puuuzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Darius

AHhAHAHAH jävlaa skojaree! shoppa loss sen ska vi bjuda dig på allt hela sommaren lång va? haha ! GREEKE here i come ahha (L)!

2008-04-03 @ 21:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0