fredag

ja.. so ska man forsoka oterskapa fredagen for er.. en vild o galen kvell med johanna.. inga och ikea.. hahahha
treffades upp hos mig efter en rett nice fredag.. drack lite vin o pratade lite allment..
drog senare till all bar one.. alla der var minst typ 5 ot eldre en mig so vi dorg derifron efter vort glas vin.. hah. o redan der borjar ju jelena bli full!
hamnade po revolution.. hH.. drack en sol ol med lime, mums.. o sen resten av kvellen korde vi drinkar.. hahhaa.. o de vart en drink vi fastnade for, en hallon mojito.. mums vad god den va..
moste ha blivit minst 5 den kvellen, vi hade en drink i handen hela tiden.. treffade ett par killar som vi stog o drev med o dansade med, om ja minns rett.. dom va skit roliga, men ja minns tyverr inte namnen po dom..
haha.. vort mission va o ta massa bilder med jpohannas kamera.. ja minns att vi tog 10 bilder typ.. men vi hade tydligen tagit 170 hahahahhahah.. hur sjukt e inte det
o efter revolution, so drog vi for att nogra av oss va hungriga.. ja kekade pommes typ.. fy fan va ja moste ha varit full.. hahha.. sen so skuttade vi hem, ja o johanna.. decade ju sofort ja kom hem..
ja sitter barnvakt po lordagen
det var det hemskaste ja vart med om, jag vaknar av min eckarklocka.. o ja e bakis.. so bakis har jag nog itne varit i hela mitt liv. allt snurrar o min kropp e sliten.. tar po mig mina glasogon o kener att mitt ogonbryn och min kind gor ont.. moste ha slagit i ansiktet nonstanns.. for de kommer ett blomerke snart
men iallfall.. vi drar po bio med tjejerna.. ja sitter o halvsover halv spyr.. fy fan asso, ner vi kommer derifron, lagar ja en pizza till tjejerna, som ja varken rorde eller kunde va i samma rum med.. eftersom alla mat o dryck gick itne ner. o ja modde illa so for ja tenkte po mat..
dagen gick, vi sitter ute i tredgorden po en filt o tar de lugnt. so kenner jag att ja kommer spy.. springer po toa, o ja hade rett.. hela min frukost som ja tvingade ner o mackan med.. for att ja trodde att de skulle fo mig o mo bettre.. men nej nje.. spydde 2 ggr till efter den ggn. de va allt ja kekat o druckit plus lite till.. fy fan asso..
modde bajs hela dagen o hela kvellen, vart medbjuden til att og ut o ta nogra drinkar, men tackade nej.. somnade runt 5.
vaknade upp 10 o kende att ja va hundrig. gick ner till koket, o kekade lite druvor o en macka med mjolk! haha
o gick o la mig igen.. fy.. jag har massa backouts fron kvellen med.. oj oj oj

puss

Kommentarer
Postat av: Darre

ASSÅ SKADAAARNNNNNN! jävla idiot ! orka skada sig vart 3 gång när man e ute o festar! jaja jag ska inte säga nåting! men skönt att det va fett kuuuuuuuuul :D men bäst av roligaste texten o läsa :) ! hoppas du mår bättrre nu iaf !

Pusss

2008-03-16 @ 16:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0