plugg?

jaha.. nu leker flora med fifi, och jag har fått lite tid att plugga.
men, gud så svårt det är att koncentrera sig!
sitter o försöker lärar mig en massa som klimat och olika jordmåner, men det känns som att det itne tjänar något till! måste läsa en massai boken,men det går itne så himla bra med en massa oväsen runt omkring mig

och så vandrar mina tankar tillbaka hem till sverige, och min underbara pojkvän carl!!
gud vad jag saknar honom! helt sjukt att mna kan sakna en person så mycket.
känner mig helt tom utan honom. bläää

men bara 6 dagar kvar. sen e jag hemma igen!


får se hur natten går ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknardig också!!!

2008-11-08 @ 13:21:20
URL: http://eugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0