solig promenad

halloj

idag började dagen med att jag vaknade upp av mig själv vid 8.. hur kan man vakna upp så tidigt??
kännde att det fanns så mycket jag var tvungen o göra att jag inte orkade med något alls!!

jag åkte in till stan o tog en promenda med vika till KI( karolinska institutet) där anna pluggar. där fikade vi med henne och hade det jättemysigt. sedan var det dags att gå tillbaka! och vi promenerade ända fram till hornstull där vi gav upp:) det fick räcka helt enkelt. men allt som allt så tror jag att vi måste ha gått undegär 1, 5 mil.. otroligt duktigt tycker jag.

när jag kom hem så märker jag till min stora förvåning att min tv inte fungerar länger* suck*
vad ska man göra nu då? får väl vara social på nätet istället! :d

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0