.....

jag måste säga att jag e lite förvirrad. hur kan man göra så mot en annan människa?
jag e bara så besviken och förolämpad att det inte finns!!

jag tror inte att han förstår hur illa han har betett sig. det är så tragist att jag faktiskt trodde bättre om honom.
men han har bevisat vad han är för någon.
besvikelse


jag mår bättre för var dag som går. jag tänker inte på det lika mycket längre.
detta var inte mitt beslut men jag måste leva med det.
det har varit så skönt att få prata av mig med er, ni e fan bäst!!

jag orkar inte deppa, de e inte min grej, har gjort det och nu ska det vara slut på de! finns inte tid för sånt..
han har gått vidare och det ska jag också.!

Kommentarer
Postat av: aurora

:(

Du är en super kvinna!

2009-06-08 @ 19:17:33
URL: http://auroraviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0